مدیریت کم خونی در نارسایی کلیوی تحت دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

ما می دانیم که علل کم خونی در نارسایی کلیهمدیریت کم خونی در نارسایی کلیوی تحت دیالیز

  کم خونی عامل در کم خونی diálisisDesde نارسایی کلیه یک علامت شایع در نارسایی کلیه است، به طوری که بیماران می توانند به راحتی غفلت آن، با گذشت زمان، کم خونی و بیشتر و بیشتر serio.En این وضعیت، دیالیز به نیاز است تسکین برخی از علائم، اما برخی از بیماران کم خونی شدید، حتی در دیالیز تجربه، چرا این اتفاق می افتد؟ چگونه برای کنترل این وضعیت؟

این مهم است که بدانید علل کم خونی در نارسایی کلیه در diálisis.La دیالیز است درمان برای حذف سموم و مایعات اضافی از بدن از طریق فیلتر کردن sangre.En برخی موارد، آهن است در خارج از حذف بدن همراه با فرآیند فیلتر کردن.

با توجه به محدودیت های درمان دیالیز، برخی از بیماران ممکن است دیالیز ناکافی را تجربه کنند. برخی از مواد است که می تواند از completo.Y بدن نمی تواند حذف شود را باعث آسیب به کلیه ها انجام دهید، که منجر به کاهش عملکرد کلیوی، اریتروپویتین ممکن است رخ دهد به طور کامل با کاهش عملکرد کلیوی، منجر به کم خونی .

ما می دانیم که علل کم خونی در نارسایی کلیه، ما باید با آن به دلایل رسیدگی کند.درمان در بیمارستان از Shijiazhuang بیماری کلیه دارند تابع از بین بردن انواع مواد سموم در بدن است.

تصفیه خون

این همودیالیز، تعویض پلاسما شامل، تصویب ایمنی، hemoperfusion، hemofiltración.La همودیالیز می تواند به سادگی حذف مواد سمی کوچک خارج از بدن، hemofiltration تنها می تواند حذف های کوچک و متوسط سمی، تصویب ایمنی اعمال برای بیماری آن مربوط پلاسما inmunidad.Intercambio ساخته شده است به محل پلاسما جدید جایگزین پلاسما آلوده. هدف این درمان در از بین بردن مواد سمی از بدن به طور کامل، کمک به بیماران به کاهش برخی از علایم شدید.

دارو حمام

این درمان با حوضه آب بیماران medicada.Antes به خواب رفتن استفاده می شود، آنها باید یک حمام پا دارند، می تواند microciculation تمام بدن ترویج، به منظور احیای هیپوکسی و ایسکمی، عرضه اکسیژن به اندازه کافی و خون به کلیه ها، بهبود عملکرد کلیه، کمک به بیماران دیالیز کمتر و یا حتی متوقف دیالیز.

http://www.hospitalrenal.com/insuficiencia-renal-tratamiento/544.html





:: برچسب‌ها: diálisisla کلیه tratamientola نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: